Why? Chapter 06

Kategori: Why?

Logan's P.O.V 
Efter ca två timmar kom Alexa, Carlos och Sydney in genom dörren skrattandes. 
''Where have you two been?'' Jag tittade på dem. 
''Out with Sydney and meeting fans'' Carlos log och släppte Sydney. Hon sprang och hälsade på alla och gick sen och la sig. 
''Wich movie should we watch? Alexa log nervöst. 
''The ring'' Jag log elakt mot henne, hon hade förklarat att hon hatade skräckfilmer. Vi alla satte oss i soffan och några satte sig på golvet där vi hade lagt kuddar och täcken och sånt. Carlos och Alexa satt längst in på soffan, sen James och sist jag. Alla fick inte plats i soffan så dem andra satte sig på golvet. Carlos drog för gardinen bredvid honom och Kendall drog ner dem andra gardinerna och sen stängde han dörren in till turne bussen och sen dörren in till där vi satt. Han släckte alla lampor och satte på filmen. Carlos satt med armen runt Alexa och hon lutade sig på hans bröst. Jag lovar alla var nog lite rädda under början, speciellt Alexa. Hon låg med hela huvudet tryckt mot Carlos och tittade upp någon gång ibland. Jag kan erkänna den är rätt så läskig. När the ring var slut satte vi på One Missed Call. Alexa satt fortfarande och höll i Carlos, han verkade tycka om det iallafall. Han lutade sitt huvud mot hennes huvud och log smått. Alla hoppade till när nån skrek eller när Kendalls mobil började ringa. 
''Hello, It's Kendall'' Han ställde sig upp och gick ut. 
''I'm not going to make this'' Alexa snyftade lågt. 
''YES you are'' Alla killarna vände sig om mot henne. 
''Okay'' Hon log smått. Carlos började kittla henne och till slut var alla på henne och kittlade henne. 
''Boys...stop...please..'' Hon skrattade högt och försökte få bort oss.
''Guys stop now'' Kendall tittade seriöst på oss. Vi slutade och satte oss på våra platser. Kendall satte på filmen igen och helt plötsligt knackar någon på dörren som går in till rummet vi sitter i. Alexa gömde huvudet i Carlos mage och man såg hur hon skakade. Kendall gick och öppnade dörren och där stod en av våra säkerhetsvakter med pizza. 
''Thanks'' Kendall log och tog pizzan. Han satte sig ner och vi fick varsin bit pizza förutom Alexa eftersom hon verkade inte märka att det inte var något farlig. Helt plötsligt kastade hon upp sitt huvud och tog Carlos pizza. 
''Thank you'' Hon tog en tugga och kysste honom. 
Alexa's P.O.V 
''Carlos? Can you walk me to the bathroom?'' 
''Of course babe'' Vi ställde oss upp och gick till badrummet. Jag tittade nervöst på honom och han log smått. Jag öppnade dörren till badrummet. 
''Can you go with me in?'' Jag tittade på honom och log nervöst. 
''Sure'' Han log mot mig och vi gick in. Jag tog upp locket och drog ner byxorna och satte mig på toan, jag torkade mig och ställde mig sen upp och spolade. Carlos satte på vattnet och jag tvättade händerna snabbt. När vi kom ut från toaletten fick jag hoppa upp på Carlos rygg och han sprang till dem andra killarna. Han kastade sig ner på soffan där James och Logan satt. 
''CARLOS!'' Dem puttade av oss och vi skrattade. One Missed Call var äntligen klar. 
''Wich movie should we watch now?'' Kendall tittade på mig. 
''My sister's keeper'' Jag log elakt och Kendall satte på den. Under filmen kunde man höra snyftningar från nog alla killar, men ingen verkade gråta lika mycket som jag. Jag låg mot Carlos bröst och hans tröja var så blöt att efter halva filmen vart han tvungen att ta av sig den. Han satt med armen runt min kropp och jag låg lutad mot hans bröstkorg, han torkade några tårar men eftersom det kom bara fler och fler gav han upp. Jag gömde huvudet i hans mage och grät. När den var slut satte dem på baksmällan 3. Jag torkade mina tårar och log smått mot Carlos, jag kollade på klockan den var 3 på morgonen/natten. Efter en halvtimme var filmen klar och alla killarna satt och skrattade. 
''Can we play truth or dare?'' Harry tittade upp på oss och log så att hans skrattgropar visade sig. 
''Yeah'' Logan letade upp en flaska och vi satte oss vid dem andra. Harry snurrade flaskan och den hamnade på James. 
''Truth or dare?'' Harry log mystiskt. 
''Dare'' James log halvt. 
''I want you to run around the tourbus in only your pants'' Harry lipade och log sen. 
''Sure'' James tog av sig sina byxor och sin tröja. Han sprang ut och vi hängde med, han sprang runt turne bussen och sen sprang vi alla in och satte oss. James satte på sig sin tröja och sina byxor. Sen snurrade han på flaskan, såklart skulle den hamna på mig. 
''Truth or dare?'' James log halvt mot mig. 
''Truth'' Jag log smått. 
''Who would you fuck in this room?'' James tittade elakt på mig. 
''Carlos?'' Jag tittade förvånat mot James.
''We say that Carlos isn't here, then who?'' James flinade. 
''Uhm..I'm gonna say... Logan'' Jag kände mina kinder bli varma och jag la ner mitt huvud på Carlos mage. 
''Ooooooh'' James och Zayn flinade mot mig. Jag satte mig upp och snurrade flaskan. Flaskan hamnade på Liam. 
''Truth or dare?'' Jag log elakt mot honom
''Dare'' 
''Kiss the one that you could be gay with'' Jag log elakt och lutade mig mot Carlos. 
''Uhm.. okay'' Han lutade sig mot Niall och dem kysstes. Han snurrade snabbt flaskan och den hamnade på Logan. 
''Truth or Dare?'' 
''Dare'' 
''Run naked trough the tourbus, start at the back'' Liam log elakt mot Logan. 
''Okay'' Logan gick längst bak i bussen och tog av sig alla sina kläder. Han började springa genom bussen först mot oss och sen tillbaka. När han var tillbaka längst bak så satte han snabbt på sig sina kläder. Sen sprang han tillbaka till oss. Han snurrade på flaskan och såklart skulle den hamna på mig. 
''Truth or dare?'' Logan log mot mig. 
''Dare'' Jag log rebeliskt mot Logan. 
''Give Carlos a lapdance'' Han log mot mig och sen mot Carlos. 
''Okay'' Jag ställde mig upp och Carlos satte sig på soffan, jag gav honom den bästa och snabbaste dansen jag någonsin har gjort, jag gav honom säkert en annan sak också. Vi båda satte oss tillrätta igen. Jag snurrade på flaskan och den hamnade på Louis. 
''Truth or dare?'' Jag log mot Louis. 
''Truth'' Han log mot mig. 
''Do you ever haved sex with a boy?'' Jag lyfte upp ett ögonbryn och log. 
''No'' Han tittade seriöst på mig. 
Carlos' P.O.V 
Jag satt bredvid Alexa och försökte dölja mitt stånd, jag tog snabbt ett täcke och la över den över mig.  Alexa lutade sig mot mig och satte också på sig täcket. Hon tittade upp på mig och log stort. Jag lutade huvudet mot hennes huvud och log smått. Jag gäspade och sen gäspade hon. 
''We go to sleep now'' Vi ställde oss upp och gick till sängarna. Hon sprang före mig och jag såg hur hon kastade av sig sin tröja och sina shorts. Sen hur hon kastade sig i sängen. Jag började gå snabbare och när jag var vid sängen så kastade jag av mig mina byxor och la mig bredvid henne. Hon gosade in sig i mitt bröst och jag kramade om hennes kropp och tryckte henne lite närmre mig. Jag kände hur hon slappnade av i mina armar. 
''Carlos?'' Hon viskade lågt och tittade upp på mig. 
''Yes?'' Jag tittade ner på henne och log. 
''I know it will sound stupid but you keep making me weak and when I see you my heart can't stop beat so fast'' Hon tittade djupt in i mina hasselnötsbruna ögon. 
''I love you Alexa and please don't leave me because of the hate'' Jag tittade in i hennes havsblå ögon och kysste henne. Hon la sina händer på mina kinder och jag kände henne le mot mina läppar. Vi blev tvugna att avsluta kyssen när Logan kom in och hade redan tagit av sig sin tröja. Logan tittade på oss och såg förvånad ut, vi tittade på honom och log oskyldigt.  Han la sig i sängen mittimot min och Alexa's, jag tror han somnade så fort som han la sig eftersom man kunde höra små snarkningar. Alexa kysste mig lekfullt på näsan och log. Jag började kittla henne och hon försökte skratta lågt. Efter ett tag så gav jag mig och hon gosade in sig i mitt bröst igen. Jag omfamnade henne och hon slappnade av igen. Efter ett par minuter somnade hon och sen jag. 
 
 
~Okej det är kort men somsagt jag har idetorka :c~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: