Why? Chapter 05

Kategori: Why?

 
Carlos' P.O.V 
Jag vaknade upp i turnebussen bredvid Alexa. Dem andra var redan uppe så jag och Alexa var ensamma. Jag lutade mig ut från sängen och tog upp två av mina tröjor, en åt mig och en åt Alexa. Alexa sträkte på sig och gäspade. 
''Morning beatiful'' Jag log mot henne. 
''Morning love'' Hon kramade om mig och vi kysstes. Jag satte på mig min tröja och ställde mig upp, jag satte på mig mina byxor och tittade på Alexa. Hon krånglade på sig min tröja och tog sina shorts och satte på sig dem. Jag tog tag i hennes hand och log mot henne. Vi gick dit killarna var, dem satt och åt frukost så dem hade väl också precis vaknat. Vi tog en varsin skål med flingor och satte oss vid dem andra killarna. 
''James did you know that we're opening for One Direction'' Jag flinade mot James. 
''No, why are we doing that?'' James tittade på Kendall och Logan. 
''They open for us on the Better With You, so I and our producent though it would be nice to do that'' Kendall tittade på James och tog en till sked av sina flingor. 
''Carlos what have you done on your back?'' Logan tittade på mig sen på Alexa. Vi båda tittade förskräckt upp från våra flingor. Jag slängde en blick på Alexa och såg att hon började rodna, vi båda flinade smått. 
''Uhm... Uhm.. I don't know'' Jag stammade fram det, Logan tittade på mig och log. Helt plötsligt började Alexa och James skratta. 
''I know..'' James och Alexa fick fram det mellan skratten. 
''What?'' Kendall tittade på mig och sen på Alexa och James. 
''Uhm..Ehm..'' Jag försökte och tittade på James och Alexa. Dem skrattade så att tårarna sprutade. 
''Logan, aren't you smart, use your brain'' James skrattade. Logan tänkte ett långt tag och sen kom han på det och flinade mot mig. 
''Ooooh'' Han tittade på mig och sen på Kendall. Kendall flinade mot mig, han verkar ju fatta snabbast. Alla var klara så vi spelade tv spel. 
''I'm number one'' Alexa log och tog en kontroll. 
''I'm number two'' Jag tog också en kontroll och satte mig bredvid Alexa. 
''I'm number three'' James kastade sig på den näst sista kontrollen. Logan kastade sig på den sista och satte sig bredvid James. Vi satte på spelet och startade, vi körde mario kart och Alexa vann första gången. Andra gången vi körde vann Logan. Vi körde i två timmar tills våran producent kom in. 
''Guys! The boys One Direction will be here in two hours so go and get some fancy clothes and a limo will pick you up in about two hours'' 
''Yes sir'' Kendall stängde av tvn och vi gick till sängarna. 
Alexa's P.O.V 
''Should I wait here or go with you guys?'' Jag kom in när alla fyra stod i kalsonger.
''I'm sorry'' Jag log snett och vände mig om. 
''Of course you can go with us'' Logan svarade mig. 
''Can I turn around?'' Jag skrattade lågt. 
''No, wait a little bit'' James skrattade. 
''Now'' Jag vände mig och föll ihop på golvet skrattandes. Killarna tittade på mig och skrattade. Carlos kom och hjälpte mig upp, dem andra killarna gick och fixade något så att jag och Carlos blev ensamma. Jag öppnade min bag och letade efter en klänning, Carlos satte sig bredvid mig och letade. Han tog upp min älskade lila klänning. 
''We can match'' Han log mot mig, eftersom han har en lila skjorta på sig så satte jag på mig den och ett par svarta ballerinor. Jag tog snabbt av mig hans tröja och la den på våran säng och satte på mig klänningen. 
''You look perfect'' Han kysste mig mjukt och log sen. 
''You too'' Jag tog upp min sminkväska och log mot honom. ''Where's the bathroom?'' 
''Come here'' Han visade mig vägen och öppnade dörren för mig. 
''Thank you'' Jag gick in och stängde dörren efter mig. Jag la ner sminkväskan på handfatet och började sminka mig, jag satte först på eyeliner och sen mascaran, jag satte på lite lipgloss och la tillbaka allt i sminkväskan och stängde den. Jag tog den och öppnade dörren. Först gick jag till sängarna och la tillbaka sminkväskan i min bag och sen gick jag till killarna. 
''Wow Alexa you look amazing'' Killarna tappade hakan och log sen mot mig. 
''You don't look very bad you guys'' Jag log mot dem och satte mig sen i Carlos' knä. Han la armarna om mig och la över mitt hår på andra sidan. Det råkade visst vara den sidan som Carlos hade gett mig ett sugmärke på. Han la snabbt tillbaka mitt hår och vi skrattade. Limon tutade ett par gånger och vi gick ut från turne bussen. Deras fans skrek högt, men vi kunde inte ta några foton eller dem kunde inte ge några autografer eftersom vi hade bråttom. James hoppade in i limon först, sen Kendall, sen Logan, sen jag och sist Carlos. Carlos tog tag i min hand och höll om den. Vi skrattade åt allt och inget hela vägen till resturangen. Dem hade varit tvugna att stänga hela resurangen för annars skulle vi bli attackerade av fans. När vi kom fram hoppade alla ut och vi gick in till resturangen.
Harry's P.O.V 
Big Time Rush killarna kom in och satte sig vid oss. Dem hade en tjej med sig och hon presenterade sig som Alexa Waters, vänta Waters. Det är ju min mammas nya pojkväns efternamn, det kanske är hans dotter som han alltid har snackat om. Hon satt mellan Carlos och Niall, hon och Carlos satt och höll hand. Dem är säkert ihop. Servitören kom med menyerna och alla vi försökte komma på vad vi skulle äta. Efter ett tag kom servitören och tog våra beställningar. 
''I'll take a baked salmon with pasta and broccoli'' Alexa log mot servitören
''And I take marinated roast pork with potato gratin'' Carlos tittade på oss andra. 
''I take lasagne'' Niall log smått.
''Yeah me too'' James tittade på servitören 
''Me too'' Jag log mot servitören. 
''I will take a pork with ginger and chili potato'' Kendall tittade på oss och sen på servitören. 
''Me too'' Zayn och Liam sa det samtidigt. 
''I'm gonna take raviolli'' Louis log smått. 
''Me too'' Logan log mot oss och sen mot servitören. 
''Any drinks?'' 
''Only ten cokes'' Carlos log stort och servitören gick iväg med menyerna. Vi började prata igen och skrattade som om vi hade känt varandra sen barnsben. Efter ca en halvtimme kom våran mat och vi åt för fulla muggar. När alla var klara kom servitören med dessertmenyerna och vi kollade vad vi skulle ha. Efter ett tag kom servitören igen och tog våra beställningar. 
''Ten banana split please'' Liam log mot servitören och han tog våra menyer igen. Efter tio minuter kom han med våra banana split, alla började äta sakta. När vi var klara bestämmde vi att vi skulle mötas i deras turnebuss och titta på skräckfilm, vi valde att säga att det skulle ta en timme att byta om och sånt. Vi alla gick ut och gick in i varsin limo. Vi åkte till hotellet vi var på och gick till hissarna och dem åkte upp. Alla gick in i varsitt rum och efter en halvtimme var vi klara och gick ut till limon igen. Det tog ca tio minuter att komma fram till deras turnebuss, inte för att det var långt utan på grund av fansen. När vi hade kommit fram öppnade dem dörren till turne bussen och vi gick in. 
''We can play a little time, because Carlos and Alexa are out with Sydney'' Logan log mot oss och han tog en kontroll, jag fick en, James fick en och sen Niall.
''Who is Sydney?'' Liam tittade på Kendall. 
''Carlos' german shepherd'' Kendall log mot han. 
''Okay'' Liam log. Vi körde mario kart i en timme och dem var fortfarande inte tillbaka. 
''Where are them?'' Zayn tittade ut genom fönstret bakom honom. 
''They are maybe talking to some fans'' Kendall svarade igen. 
 
 
~Okej förlåt om ni tycker det är kort men jag har typ inge mer idéer till det här kapitlet men nästa har jag världens bästa idé~

Kommentarer

  • HJ säger:

    MER!

    2013-07-24 | 15:29:05

Kommentera inlägget här: